Titan bedankt Ramona Hilberts en Stef Moorman

Tijdens de jaarvergadering hebben wij, het bestuur van v.v. Titan, Ramona Hilberts bedankt voor haar inzet als jeugdvoorzitster van de vereniging.

Na 4 jaar stopt Ramona i.v.m. tijdgebrek. Zij blijft echter zijdelings betrokken bij de jeugd vanwege haar rol in de werkgroep voor het jeugdbeleidsplan. Helaas is er voor haar functie nog geen vervanger.

Ook hebben wij Stef Moorman even in het zonnetje gezet vanwege het feit dat hij zich 11 jaar lang als jeugdtrainer heeft ingezet. Momenteel spelen een aantal van ‘zijn’ pupillen in de senioren-elftallen bij zowel Titan als Nwvv.

Nog steeds speelt hij een belangrijke rol binnen onze vereniging maar wij vonden het wel gepast om zijn inzet als trainer even te benoemen.

.

Eén reactie

01. op woensdag 9 september 2015 om 02:31 Gereageerd door Ramona
Beste bestuur,
Heel erg bedankt! Natuurlijk was ik door het jeugdbestuur al tijdens het jeugdtoernooi in het zonnetje gezet en had dit echt niet verwacht.... Erg fijn om zo gewaardeerd te worden!

Groetjes, Ramona