Deelname briefjes jeugdkamp 2018

Dit seizoen willen we weer gezamenlijk met alle jeugdleden, vanaf de E-pupillen, op jeugdkamp.
Het jeugdkamp zal plaatsvinden van vrijdag 8 juni tot en met zondag 10 juni 2018.

Om te kijken hoeveel animo hiervoor is, willen wij jullie bij deze vragen om dit deelname formulier in te vullen en uiterlijk zaterdag 21 oktober aanstaande in te leveren bij jullie eigen trainer / leider,
ook als je niet meegaat.

De eigen bijdrage voor het jeugdkamp zal ongeveer € 15,00 per persoon bedragen.
Mede door de oliebollenactie en de sponsorloop kunnen we de eigen bijdrage zo laag houden.

Na ontvangst van alle deelnameformulieren weten we hoeveel deelname er is.
Het uiteindelijk te betalen bedrag zal hierna zo spoedig mogelijk bekend gemaakt worden.

Er zal dan in januari gestart worden met het spaarsysteem om zo de totale eigen bijdrage in gedeeltes bij elkaar te sparen. Ook is het natuurlijk mogelijk om het bedrag in één keer over te maken.

Een sportieve groet,
Namens de jeugdkampcommissie 2018

Ramona Hilberts (06 - 51 92 85 70 / Ramona.Hilberts op gmail punt com)
Tanja Hofman (06 - 48 25 58 97 / JeugdbestuurNWVVTitan op gmail punt com)
Tanja Wolters (06 - 18 58 16 81 / TanjaWolters74 op gmail punt com)
Helga Hilberts (06 - 22 86 65 97 / Helga.Hilberts op gmail punt com)

Om de eigen bijdrage van de leden zo laag mogelijk te houden, zullen we ook dit seizoen natuurlijk weer
enkele acties houden waarvan de opbrengsten tevens ten gunste van het jeugdkamp zullen komen.