Werkgroep jeugdvoetbalbeleidsplan

Het jeugdvoetbal beleidsplan van onze vereniging is na een spiegelbijeenkomst met (bijna) alle leiders en trainers geschreven door Stef Moorman, Tina Heijne en Ramona Hilberts. Hierbij hebben ze ondersteuning gehad van Ab van der Velde, verenigingsadviseur van de KNVB.
Het is opgezet zodat vooral trainers binnen een kader hun trainingen kunnen verzorgen zodat de leden goed voorbereidt naar een volgende leeftijdscategorie kunnen.
Ook staat beschreven welk gedrag bij een bepaalde leeftijdscategorie hoort en is er beschreven hoe de indelingen gemaakt worden, hoe we aan leden en vrijwilligerswerving willen doen en het belangrijkste, de visie van de jeugdafdeling.
Het beleidsplan ligt ter inzage in beide kantines. Deze is nooit af en daarom blijft de werkgroep ook bij elkaar komen zodat het plan altijd een verlengstuk blijft. De komende periode zullen we ons bezig houden met het integreren van de VTON-app in het beleidsplan en met de samenwerking met Sedna (Positief Opgroeien Drenthe).
Ook hebben we korte lijnen met de hoofdbesturen en het jeugdbestuur, zodat we optimaal kunnen samenwerken.

Voor vragen zijn wij altijd bereikbaar, technische vragen kunt u stellen aan Stef Moorman en voor vragen omtrent de organisatie kunt u contact opnemen met Ramona Hilberts