Titan naar grote finale Protos Weering

In een volle sporthal Angelslo is Titan er in geslaagd de finaleronde te behalen van het prestigieuze Protos Weering zaalvoetbaltoernooi.

De eerste wedstrijd tegen Bergentheim werd met 3-1 gewonnen. Vervolgens speelden alle andere ploegen een keer gelijk.

In de tweede wedstrijd moest Titan het opnemen tegen streekgenoot CEC uit Emmer-Compascuum. Na spannende strijd stond er een 2-2 stand op het bord.

In wedstrijd drie kwam Titan in het veld tegen de grote onbekende Zuidwolde. Vlot werd er een 3-0 voorsprong behaald. Zuidwolde kwam sterk terug. Na een 4-4 stand hadden de meeste supporters rekening gehouden met een puntendeling. In de laatste seconden werd het dan toch nog 5-4. De Nieuw-Weerdingers hadden nu alles in eigen hand.

In de laatste wedstrijd zou een gelijke stand voldoende zijn. In de strijd tegen Hollandscheveld trokken onze dorpsgenoten met 2-1 aan het langste eind. De eerste plek in de poule was daardoor een feit.

CEC kan zich opmaken voor de tussenronde aanstaande woensdag. In deze tussenronde wordt nog één plaats vergeven voor de finaleronde.

De Titanen en het geweldige legioen supporters kan zich in alle rust opmaken voor de finale volgende week zaterdag.

Eindstand halve finale poule A
1. Titan 4 -10
2. CEC 4 - 6
3. Zuidwolde 4 - 4