Lid van Verdienste

Na afloop van de wedstrijd Titan 1 - Hoogezand 1 op 06-10 jl. heeft het bestuur van v.v. Titan Richard Blom in het zonnetje gezet.

Richard heeft na 13 jaar afscheid genomen als bestuurslid van v.v. Titan en daarom heeft het bestuur gemeend Richard te waarderen met het predikaat “Lid van Verdienste”

Zoals Richard zelf heeft aangegeven zal hij echter voor de toekomst zijn steentje bij blijven dragen aan de vereniging echter niet meer als bestuurslid.

Hierbij willen we dan ook Richard hartelijk danken voor zijn inzet in de afgelopen jaren.