TITAN verder in het GROEN

Zijn ze gek geworden bij TITAN? Gaan ze verder in het groen? Ja en Nee.

Natuurlijk blijven de clubkleuren voor altijd Rood-Wit. Maar toch heeft TITAN plannen om groen te gaan.

We willen namelijk zonnepanelen plaatsen. Deze plannen werden op de Nieuwjaarsvisite gepresenteerd en vol interesse aangehoord. Met de plaatsing van 50 zonnepanelen kunnen we ongeveer 70% van ons energieverbruik zelf opwekken. Als we in de toekomst nog in staat zijn om energiebesparende maatregelen te nemen dan gaat dit percentage nog verder omhoog.

Met de plaatsing van zonnepanelen sluiten we natuurlijk perfect aan bij de wens van de maatschappij om op een schone en klimaatneutrale manier energie op te wekken. Maar de vereniging vaart er op termijn ook wel bij. We kunnen namelijk op termijn een behoorlijke financiële besparing realiseren.

Hoe gaan we dit project financieren? We kunnen een bedrag uit onze eigen begroting halen en hebben ook een toezegging van Supportersvereniging voor een bijdrage. Ook gaan we extra acties doen. Verder door we een beroep op een potje van de Gemeente Emmen en zijn er een tweetal subsidieaanvragen gedaan. Of daaruit middelen vrijkomen is even afwachten.

U kunt ons ook helpen! Hoe? Door een zonnepaneel te adopteren voor een bedrag van € 50,=. Daarmee sluit u zich dan aan bij de Vrienden van TITAN. U kunt in de loop van het jaar zelf bepalen of uw bijdrage eenmalig was of dat u daarna ook lid blijft van de Vrienden van TITAN.

U kunt zich opgeven via sponsoring op vvtitan punt nl. Wilt u zich persoonlijk opgeven of heeft u nog vragen over het project dan kan dit bij Harrie Katoen of Johannes Brunia.

Geplaatst 11 januari 2014

2 reacties

01. op zaterdag 11 januari 2014 om 13:50 Gereageerd door Tajana
Ik zeg gewoon doen! Er zijn je al meerdere voor gegaan, waaronder Jakob en ik zelf :-)
02. op woensdag 29 januari 2014 om 20:21 Gereageerd door Johannes (sponsoring op vvtitan punt nl)
Het gaat hartstikke goed met het project. Op dit moment hebben maar liefst 53 personen, families en groepen aangegeven dat ze het project willen ondersteunen. En er kunnen natuurlijk nog meer bij. Maak een vriend ook Vriend!

Worden er ook activiteiten georganiseerd voor de Vrienden van TITAN. Ja, natuurlijk! Nu er zo'n grote groep enthousiast is moeten we dat uiteraard doen. Wanneer dan?
Onze planning is dat we in het 2e kwartaal de zonnepanelen gaan plaatsen. Hierbij moet gezegd dat deze planning ambitieus is, maar wat wel vast staat is dat we een knalfeest gaan organiseren zodra de panelen geplaatst zijn. Want daar moet natuurlijk op gedronken worden! We willen in alle opzichten graag gezond de toekomst in.