Job Bakker Bokaal

De penaltybokaal is genoemd naar ons erelid dhr. Job Bakker. De in 2013 overleden heer Bakker is jeugdleider en penningmeester voor de jeugd geweest bij de vv Titan. Hij heeft altijd een warme belangstelling gehad voor met name de jeugd binnen de vereniging. Als blijk van waardering voor de steun die hij de jeugd heeft gegeven is zijn naam aan de penaltybokaal gegeven.

In 2019 spelen wij wederom de Job Bakker Bokaal, beginnende op vrijdag avond met de Dames- elftallen en met de JO-13- en JO17- jeugd op zaterdag 29 juni en met de JO-15 en JO-19- jeugd op zondag 30 juni. Er zijn dit jaar weer vele doelmannen van seniorenteams uit de regio bereid gevonden om mee te werken. Elk team wijst 5 spelers aan die meedoen aan de Job Bakker Bokaal. Deze 5 spelers spelen een voorronde waarbij slechts één speler per team door zal gaan naar de finale.