𝙽𝚒𝚎𝚞𝚠𝚎 𝚟𝚘𝚘𝚛𝚣𝚒𝚝𝚜𝚝𝚎𝚛 🔴⚪️

Tijdens de algemene ledenvergadering van 13 september is Ramona Hilberts verkozen tot de nieuwe voorzitster. Ramona is de eerste voorzitster in de geschiedenis van de club.

Ramona volgt daarmee Harrie Katoen op als voorzitster van onze club.
Ramona is niet nieuw binnen onze club. Na een aantal jaren als voorzitster van het jeugdbestuur en algemeen lid van het hoofdbestuur denken wij een goede opvolgster te hebben gevonden voor Harrie Katoen.
Harrie is gelukkig wel behouden gebleven voor het bestuur.

Geen reacties

Er is nog niet gereageerd op dit nieuwsbericht. U kunt de eerste zijn: