Privacy Verklaring

Privacyverklaring VV Titan

Dit is de privacyverklaring van voetbalvereniging Titan, gevestigd te Raiffeisenstraat 27, 7831 HW Nw.Weerdinge ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 40045970, VV Titan.

Bewust of onbewust deelt u persoonsgegevens met ons. Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met uw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in dit statement voor u uiteengezet hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan en welke rechten u heeft. Heeft u vragen naar aanleiding van het lezen van dit statement, stel uw vraag dan gerust per e-mail aan:  webmaster op vvtitan punt nl

Verwerking persoonsgegevens

Wij verwerken op onze website en in onze ledenadministratie persoonsgegevens via onder andere contactformulieren waarmee u zich opgeeft als lid of afmeldt als lid. Wij verwerken uw persoonsgegevens voornamelijk voor het aangaan en uitvoeren van lidmaatschap aan- en/of afmelding en de contributie-inning.

Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

• Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Geboorteplaats
  • Leeftijd
  • Geslacht
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Lidmaatschapsnummer KNVB
  • Bankrekeningnummer/IBAN
  • Indien van toepassing: BSN

VV Titan verwerkt uw persoonsgegevens – voornamelijk – voor de volgende doelen:

• verwerking van uw lidmaatschap in Sportlink (de ledenadministratie database) van de KNVB;
  • het indelen van u in een team van VV Titan
  • de inning van uw contributie
  • het onderhouden van contact met u, bijvoorbeeld bij het doorzenden van uitspraken van de tuchtcommissie van de KNVB;

Bewaartermijnen

Wij bewaren uw persoonsgegevens in overeenstemming met de AVG en specifieke dwingende wettelijke bewaartermijnen. De gegevens worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk is om de doelen te bereiken waarvoor de gegevens verzameld zijn.

Delen van persoonsgegevens met derden

VV Titan deelt uw persoonsgegevens zonder uw toestemming alleen met derden als dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst en om te voldoen aan een eventuele wettelijke verplichting. Bij verstrekking van uw persoonsgegevens aan derden zal voorafgaand daaraan worden overeengekomen dat zij zorgdragen voor de naleving van de voorwaarden die, op grond van de AVG (Algemene Verordening Persoonsgegevens), worden gesteld aan het verwerken van persoonsgegevens.

Toepassingen en widgets

• Google Analytics voor het bijhouden van bezoekersaantallen en gedrag.
    Herleidbare gegevens betreffende ip-adres, wordt hierbij geanonimiseerd;
  • Youtube video's voor het weergeven van videomateriaal.
  • Teletekst programma voor het weergeven van het speel-programma.
  • Sportlink uitslagen voor het weergeven van uitslagen en aankomende wedstrijden.
    Hierbij worden uw gegevens als bezoeker, waaronder uw bezoekgedrag, door Sportlink en de KNVB niet bijgehouden.
  • Twitter timeline voor het weergeven van last minute berichten, afgelastingen en/of uitslagen.

Inzage, correctie en verwijdering van persoonsgegevens

U hebt het recht om VV Titan te verzoeken voor inzage in uw persoonsgegevens (tenzij VV Titan op grond van de AVG niet gehouden is deze inzage te verschaffen) en om uw gegevens te laten aanvullen, verwijderen of af te schermen. U dient zich bij een dergelijk verzoek te identificeren. Indien u wenst dat uw gegevens verwijderd worden, zal VV Titan dit verzoek doorgeven aan alle andere organisaties die de betreffende gegevens van VV Titan hebben ontvangen. Het verwijderen van uw persoonsgegevens zal wel tot gevolg hebben dat bijvoorbeeld uw lidmaatschap met VV Titan zal eindigen omdat wij daar dan geen uitvoering meer aan kunnen geven en kan ook pas plaatsvinden nadat u aan uw verplichtingen zoals betaling van contributie hebt voldaan en behoudens wettelijke verplichte bewaartermijnen.

Beveiliging persoonsgegevens

VV Titan treft passende maatregelen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies, ongeautoriseerde toegang, publicatie en onrechtmatige verwerking. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot uw gegevens, dat de toegang tot de persoonsgegevens afgeschermd is en dat onze veiligheidsmaatregelen regelmatig gecontroleerd worden.

Links naar andere websites

De website kan links naar andere websites bevatten. Deze Privacyverklaring is alleen van toepassing op de website van VV Titan. Andere websites kunnen hun eigen privacy beleid hanteren. VV Titan raadt u aan om voor het gebruik van andere websites altijd de betreffende privacyverklaring van die websites te raadplegen.

Wijziging van het privacy beleid

VV Titan past haar privacy beleid van tijd tot tijd aan om deze up-to-date te houden. Op de websites zal steeds de meest recente versie van onze privacyverklaring worden opgenomen. VV Titan raadt u dan ook aan de privacyverklaring regelmatig te raadplegen. Bij belangrijke wijzigingen zal VV Titan er alles aan doen om u per e-mail, WhatsApp en via de websites te informeren.

Contactgegevens

Indien u vragen hebt over de verwerking van uw persoonsgegevens of de Vereniging wilt verzoeken tot inzage, correctie en/of verwijdering van uw persoonsgegevens, kunt u contact opnemen via onderstaande contactgegevens:

Verantwoordelijke: Erik Hendriks, secretaris VV Titan

Mailadres:                AVG op vvtitan punt nl

Telefoonnummer:   0591-357280

Klacht over de verwerking van uw persoonsgegevens

Natuurlijk helpen wij u ook graag verder als u een klacht heeft over de verwerking van uw persoonsgegevens. Op grond van de AVG heeft u bovendien het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens over onze verwerkingen van uw persoonsgegevens. U kunt hiervoor contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.