Welkom op de pagina's van het 1e elftal van vv Titan.

Stand, programma en uitslagen vind je hier.

๐Ÿ”ดโšช๏ธ ๐“๐ˆ๐“๐€๐ vs ๐‘ท๐‘ฌ๐‘ฐ๐’๐‘ฌ ๐Ÿ”ตโšซ๏ธ

Morgenavond zal eindelijk de thuiswedstrijd tegen vv Peize gespeeld gaan worden. Het betreft een inhaalwedstrijd die van belang is voor de 1e periode. Bij winst van de gasten hebben zij de 1e periode te pakken. Bij een gelijkspel of winst voor Titan maken ook zij nog kans om de periode te pakken.
๐Š๐จ๐ซ๐ญ๐จ๐ฆ, ๐ญ๐จ๐ญ ๐ฆ๐จ๐ซ๐ ๐ž๐ง๐š๐ฏ๐จ๐ง๐ ๐Ÿ‘‹๐Ÿปโšฝ๏ธ

Titan keert na vijf seizoenen terug in de derde klasse

Spits Harm Jan Moesker had met 36 treffers een groot aandeel in het kampioenschap van Titan.

Titan keert na vijf seizoenen terug in de derde klasse. De ploeg uit Nieuw-Weerdinge won vorig weekend met 1-4 bij Wijster, en stelde daarmee promotie naar de derde klasse veilig. Zondagmiddag werd in het thuisduel tegen Gasselternijveen (5-0) met het binnenhalen van het kampioenschap de kers op de taart gezet.

Titan was dit seizoen duidelijk een maatje te groot voor de vierde klasse. De ploeg van trainer Martin Koppenol en teamleider Erik Hendriks verloor dit seizoen slechts tweemaal.
De rood-witten hadden met Harm Jan Moesker bovendien een spits van formaat in huis. Moesker was in zijn eentje verantwoordelijk voor meer dan de helft van de doelpunten van het team. De 28-jarige topscorer liet 36 keer het net bollen.

Titan stapt met een vrijwel ongewijzigde selectie de derde klasse binnen. Alleen Mark Baas stopt aan het einde van dit seizoen. Julian ter Veen en Tim Kolmer (beide FC Ter Apelโ€™ 96) en Dennie Meiers (NWVV) keren terug op het oude nest.

Bron: DVHN

Op naar de 3e klasse !