Jeugdafdeling

NWVV/Titan is een samenwerkingsverband van twee voetbalverenigingen (NWVV en vv Titan ) uit Nieuw-Weerdinge welke is opgericht op 1 juli 1989.
De jeugdteams en de dames spelen onder de vlag van NWVV/Titan.
De clubkleuren zijn rood, wit en blauw.

Gegevens dagelijks jeugdbestuur:

Scarlett Balster
06 – 23 86 02 42
E-mail: VoorzitterNWVVTitan op gmail punt com

Secretaris
Peter Sierat
06 - 54 31 61 36
E-mail: SecretarisNWVVTitan op gmail punt com

Wedstrijdsecretaris
Peter Sierat
06 - 54 31 61 36
E-mail: WedstrijdsecretarisNWVVTitan op gmail punt com

Penningmeester
Tanja Aalderink-Hofman
Weerdingerkanaal nz 96
7831 HG Nieuw-Weerdinge
06 - 48 25 58 97
E-mail: JeugdbestuurNWVVTitan op gmail punt com

Overige telefoonnummers:
Kantine NWVV 0591 - 52 27 27
Kantine Titan 0591 - 52 17 82
Sporthal “de Mondenhal” 0591 - 52 13 77

Laatst gewijzigd: 12 juli 2022

Ouders langs de lijn, fijn dat ze er zijn!

Daarom 15 tips voor ouders:

1. Geef blijk van belangstelling door aanwezig te zijn bij wedstrijden en ondersteun je kind met positieve aanmoedigingen.
  2. Blijf altijd positief, juist bij verlies, wordt niet boos, de volgende keer beter.
  3. Help je kind meer zelfvertrouwen te krijgen.
  4. Laat je kind sport doen op zijn eigen niveau.
  5. Benadruk het plezier in voetballen, voetballen is meer dan winnen of verliezen, er is ook samenspel, vriendschap, conditie, uithoudingsvermogen en respect.
  6. Samen doen en samen spelen, inzetten voor elkaar is net zo belangrijk dan winnen.
  7. Applaudisseer voor goed spel van je kind maar ook voor dat van de tegenstander.
  8. Wees vriendelijk tegenover alle andere ouders.
  9. Trek de scheidsrechter nooit in twijfel.
  10. Laat het coachen over aan de trainer.
  11. Blijf te allen tijde achter het leun-hekwerk, dus niet op het voetbalveld komen, niet in de dug-out gaan zitten!
  12. Rook niet langs de lijn, u geeft daarmee een heel slecht voorbeeld aan uw voetballende kind(eren).
  13. Gooi rommel zoals koffiebekertjes e.d. in de daarvoor bestemde vuilnisbakken en zeg er iets van als iemand dit niet doet. Sociale controle is belangrijk, als u op een normale wijze iets zegt van ongewenst gedrag dan zal dat alleen maar winst opleveren.
  14. Vloek niet, scheldt niet en gebruik geen enge ziektes om frustratie af te reageren. Misschien staat er wel iemand in het veld of naast u die persoonlijk met ernstige ziekte is of wordt geconfronteerd!
  15. Denk eens na over een functie binnen de vereniging. Het is geen ‘gewone’ zaak dat alles altijd maar weer goed geregeld is bij de club. Daar zijn veel vrijwilligers voor nodig. Denk en doe mee met de club!! Er is veel te doen, de club kan uw hulp goed gebruiken!

De basis elf !

Bij NWVV & Titan

1. VLOEKEN en SCHELDEN we niet en maken we geen racistische opmerkingen.
2. Praten we MET elkaar, NIET over elkaar.
3. Gedragen we ons correct en sportief.
4. Spreken we ELKAAR aan op verkeerd gedrag.
5. Accepteren we beslissingen van Scheidsrechters (ook als je het er niet mee eens bent).
6. Verzorgen we KLEDING, materiaal én kleedkamers (thuis én uit).
7. Genieten we van elkaars acties EN accepteren elkaars fouten.
8. Zijn we ALTIJD op tijd (wedstrijden en trainingen).
9. Respecteren we het werk van de onmisbare vrijwilligers.
10. Roken en drinken we niet vóór en direct na de wedstrijden en trainingen.
11. Veroorzaken we geen overlast op het complex of daarbuiten.

Ouders

Ouders zijn bijzonder belangrijk. Zij zijn nodig voor het vele vrijwilligerswerk, autovervoer, het wassen van de kleding en de kinderen.
De kinderen plezier in het voetbal geven staat voorop en ouders dienen daarbij een positieve bijdrage te leveren. Toejuichen en positief stimuleren is een goede zaak, maar laat technische en tactische aanwijzingen over aan de leiders.

Erehaag NWVV/Titan kampioenswedstrijd Vv Titan

Namens de jeugdafdeling, van harte gefeliciteerd!

De basis elf

Organogram NWVV/Titan