Titanfeest

Titan en Henri Goeree verlengen samenwerking ๐Ÿค๐Ÿผ๐Ÿ”ดโšช๏ธ

De samenwerking bevalt beide partijen ook gedurende het tweede seizoen erg goed waardoor besloten is om minimaal nog รฉรฉn seizoen met elkaar door te gaan.

๐™ฝ๐š’๐šŽ๐šž๐š ๐šŽ ๐šŸ๐š˜๐š˜๐š›๐šฃ๐š’๐š๐šœ๐š๐šŽ๐š› ๐Ÿ”ดโšช๏ธ

Tijdens de algemene ledenvergadering van 13 september is Ramona Hilberts verkozen tot de nieuwe voorzitster. Ramona is de eerste voorzitster in de geschiedenis van de club.

Ramona volgt daarmee Harrie Katoen op als voorzitster van onze club.
Ramona is niet nieuw binnen onze club. Na een aantal jaren als voorzitster van het jeugdbestuur en algemeen lid van het hoofdbestuur denken wij een goede opvolgster te hebben gevonden voor Harrie Katoen.
Harrie is gelukkig wel behouden gebleven voor het bestuur.

๐–๐š๐ฅ๐ค๐ข๐ง๐  ๐…๐จ๐จ๐ญ๐›๐š๐ฅ๐ฅ

๐–๐š๐ฅ๐ค๐ข๐งg ๐…๐จ๐จ๐ญ๐›๐š๐ฅ๐ฅ  ๐Ÿšถ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ๐Ÿšถ๐Ÿผโšฝ๏ธ
'Ben jij (m/v) 55 jaar of ouder en wil je sport en plezier combineren?
Kom ons versterken! Kom meedoen tijdens de open training bij voetbalvereniging Titan'๐Ÿ’ช๐Ÿป

Nieuwe sponsoren !

Recent zijn er wederom een aantal nieuwe reclameborden geplaatst rondom het hoofdveld!๐Ÿคฉ
- Goeree & ter Veen Schilders - 5 meter
- Autoservice Drentse Monden - 5 meter
- Hengelsport Emmen - 5 meter
- Stuurwold Schilderwerken - 2,5 meter

De tweede 'ring' aan reclameborden zal uitgebreid worden waardoor er nog een aantal plekken beschikbaar zijn. Wil jij jouw onderneming promoten en ook nog een financiรซle bijdrage leveren aan onze club?๐Ÿ’ช๐Ÿป

Neem dan contact op door een mail te sturen naar sponsoring op vvtitan punt nl ๐Ÿ˜

Speeldagenkalenders seizoen 2023/’24 bekend

SPEELDAGENKALENDER VELD

Bekijk de speeldagenkalenders voor het seizoen 2022/'23 en 2023/'24

Seizoen 2023/'24 veldvoetbal

Fanartikelen

De fan-artikelen van onze club zijn weer verkrijgbaar.

Sjaal โ‚ฌ 15,00
Bal โ‚ฌ 15,00
Mini-dress โ‚ฌ 10,00

De artikelen zijn te koop in de kantine of bij Tegel- en keukencentrum Wolters.

Beste dorpsgenoten,

We willen graag beginnen met een woord van dank naar alle leden van Titan en NWVV die in deze moeilijke tijden achter de clubs zijn blijven staan en ons financieel hebben gesteund. Zonder de contributie zou deze moeilijke periode voor de voetbalverenigingen nog moeilijker en zwaarder zijn geworden. Door de tweede golf en de bijkomende maatregelen zijn kantines gesloten en is het voor senioren nagenoeg onmogelijk om onze geliefde sport nog te beoefenen. Achter de schermen wordt heel hard gewerkt door de besturen van Titan, NWVV en het jeugdbestuur om alles wat wel mag, goed te laten verlopen. De vrijwilligers die hierbij betrokken zijn willen we hartelijk bedanken voor hun inzet. Denk hierbij aan de mensen achter de schermen maar ook aan trainers en leiders die de afweging maken wel of niet de velden op te gaan, waarbij zij persoonlijk een afgewogen risico nemen om in de buitenlucht de jonge generatie gecontroleerd te laten sporten en een uitlaatklep te bieden aan de jonge sporters.

Sanctiebeleid

Het bestuur heeft, mede in samenwerking met Sedna/Dorpenzorg, een sanctiebeleid op papier gezet. Helaas blijkt in de samenleving dat normen en waarden veranderen of soms vervagen.

Wij vragen dan ook aan al onze leden, vrijwilligers, supporters en ieder ander die op ons sportpark aanwezig is om het sanctiebeleid te lezen en zich hier aan te houden.

Met sportieve groet, het bestuur.

Ook VV Titan gaat Corona proof de competitie in.

De zuilenset is geleverd door Lopharm !

www.lopharm.nl