Nieuwe website vv Titan online !!!

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het ontwikkelen van de gloednieuwe website van vv Titan. En ondertussen is het dan zover… De website is sinds vorige week online…

Onder het kopje “Algemeen” vindt je o.a. informatie over het bestuur, de trainersstaf, activiteitencommissie, supportersvereniging en de dartclub.
Het kopje “Jeugdafdeling” bevat informatie met betrekking tot het jeugdbestuur, de jeugdcoördinatoren, sponsoring van de jeugd, het wedstrijdprogramma en uitnodigingen voor toernooien en overige activiteiten.

Daarnaast heeft elk team een eigen pagina.
De eerste selectie van Titan heeft een eigen kopje. Deze valt te vinden onder “Titan 1”.
De overige teams staan onderverdeeld onder Senioren, Dames / meisjes, Junioren en Pupillen.
Op elke teampagina van de jeugdteams staat algemene informatie met betrekking tot het team, teamfoto, de trainer / begeleiding + trainingsdagen / tijden, en daaronder staan de nieuwsberichten met betrekking tot het desbetreffende team.

Ook vindt je op de website nog informatie met betrekking tot de historie, het Protos Weering toernooi, de sponsoring, de teletekstpagina’s op RTV Drenthe en algemene contactgegevens.

Natuurlijk zijn we voor het plaatsen van nieuwsberichten en andere informatie geheel afhankelijk van wat bij ons aangeleverd wordt.
Mochten jullie dan ook nieuwsberichten of andere stukjes / informatie op de website willen hebben dan kan dit gemaild worden naar webmaster op vvtitan punt nl. We zullen dit dan zo spoedig mogelijk online zetten.

Ook voor andere vragen / opmerkingen met betrekking tot de website kun je mailen naar webmaster op vvtitan punt nl.

Met vriendelijke groet,
Website vv Titan