Aanmelding (jeugdlid / dameslid)

Mocht je je willen aanmelden als lid dan kan dit via de ledenadministratie.

Welkomstbrief: Welkom bij de jeugd van NWVV/Titan

Aanmeldingsformulier NWVV/Titan

Dit formulier inleveren bij de ledenadministratie of per mail.

Ledenadministratie
Marianne Stavast
Drentse Mondenweg 17
7831 JA Nieuw-Weerdinge
06 - 49 68 84 07

E-mail: LedenNWVVTitan op gmail punt com

Contributie
Zie "Contributies".

Aanschaffen kleding
Voor de aanschaf van kleding (broekje en sokken) zie "kleding jeugd".

Indeling
Wanneer uw kind nog niet is ingedeeld, zal hij / zij zo snel mogelijk worden ingedeeld bij een team. Bij de jongste jeugd wordt er geselecteerd op leeftijd.
Bij aanmelding in de loop van het seizoen kan bij de jongste jeugd (6 / 10 jaar) een wachttijd ontstaan in verband met het formeren van een nieuw team. Tot die tijd zullen er alleen wedstrijden worden gespeeld op aanwijzing van de leider.

Afmelding
Zie "Afmelden als lid".

Geen reacties

Er is nog niet gereageerd op dit nieuwsbericht. U kunt de eerste zijn: