Oprichting Titan in 1933

Op 7 juni 1933 schreef zich een nieuwe club in bij de DVB: VIOS uit Nieuw-Weerdinge. Bij de oprichting van deze club waren Fokke Duursma en Jacob Spaan betrokken. Ze namen contact op met dhr. Slik van de DVB. Procedures werden doorlopen en VIOS was geboren.

Later moest van de DVB de naam VIOS worden gewijzigd. Dhr. Slik stelde voor de nieuwe club weer Titan te noemen, hij was namelijk zelf ook betrokken geweest bij de oprichting van Titan in 1922.

De eerste bestuursleden van Titan in 1933 waren: J. Spaan, P. Beugel, H. Lassche en F. Duursma.

Senioren:
G Brouwer, J. Branholte,